domingo, 12 de octubre de 2014

TVE y la frivolidá




Historia de la frivolidad foi un programa de ficción estrenáu en TVE el 9 de febreru de 1967, con dirección de Narciso Ibáñez Serrador, guiones del propiu Serrador y de Jaime de Armiñán y música de Augusto Algueró. La ficción, una burlla a la moralidá franquista que se convirtió nún de los clásicos de la historia de TVE, narra la historia del erotismu y los esfuercios de la Lliga Femenina contra la Frivolidá pa esconder los encantos del cuerpu humanu.

La idea de filmalo surdió de la mente del entós Director Xeneral de RTVE Adolfo Suárez y de Juan José Rosón. La intención yera mostrar al esterior la imaxe d'una España moderna y tolerante al traviés d'un espectáculu irónicu que ponía n'evidencia ún de les mayores vicios del franquismu. Sicasí, l'espaciu atopó precisamente col oxetu de la so burlla y tuvo que modificar el títulu y la Historia de la censura orixinal quedó en Historia de la frivolidad

El conteníu del programa tampoco contó col vistu bonu del censor oficial de TVE, qu'amenació con dimitir si emitíen l'espaciu. El programa presentóse al Festival de Televisión de Montecarlo, pero la organización esixó que pa participar debía estrenase enantes. Por eso, programóse en medianueche y depués d'anunciase'l fin de la programación del día y emitise l'himnu nacional.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario