martes, 22 de diciembre de 2015

Deprender de los andaluces...



El 31 d'avientu del 2014, cientos de miles d'andaluces quedaron ensin tomar les uves. Y ye que confiaron na so televisión; esa cola que munchos s'informen tolos díes, cola que munchos deprendieron valores humanos gracies a la so programación infantil; cola que munchos se sintieron arguyosos de la so identidá al traviés de los programes de flamencu, de copla, de sevillanes; la qu'engancó a millones d'andaluces con telenoveles de producción propia como Plaza Alta o Arrayán. Sicasí, esa televisión tuvo un error en metá de les uves y, xusto cuando diben empezar les campanaes, Canal Sur pasó a emitir un anunciu.

El prestixu de la televisión andaluza quedó pelos suelos y el fallu convirtióse nel tema más comentáu en tol Estáu español. Esta canal pública yera la risión de media España. Pero lo peor yera que Canal Sur quedara como la gocha delantre de los miles d'andaluces que, nesa nueche tan especial, confiaren nella. Yera una falta mui grave ente la so audiencia, la que paga colos sos impuestos el sueldu de los profesionales que nella trabayen, la que decide si sigue o non la programación, la que xustifica que la cadena exista.

Taba claro que la precariedá y los recortes presupuestarios yeren los culpables del fallu, de la falta de profesionalidá nun momentu mui especial que munches families andaluces decidieren compartir cola so televisión. Sicasí, nin trabayadores nin directivos buscaron escuses; al día siguiente, nel informativu y nes redes sociales, Canal Sur pidió perdón. Tamién el director de la cadena salió dar la cara y pidió perdón. Hasta grabaron un anunciu y tomáronselo con humor, mostrando que los pueblos más dignos son los que saben facer chancia hasta nos momentos malos. Otra manera, abrióse un espediente a tres trabayadores y el director d'Antena y Conteníos dimitió. Un fallu que molestara a tantos andaluces, les persones a les que se debe Canal Sur, tenía que tener consecuencies.

Agora, a poco de celebrase les campanaes del 2015, la televisión andaluza recuerda'l error y afala a los andaluces pa que vuelvan confiar nella, porque nun va volver a pasar lo del añu anterior. Piden confianza, piden recuperar el cariñu de la sociedá a la que se deben. Amás, van repetir n'Almería, sé de les uves del 2014, y ye que, según Canal Sur, la ciudá merezlo. Ye lo que tien saber ser una televisión pública que ta al serviciu de la ciudadanía; qu'agaches la cabeza, asumes les consecuencies, sabes pidir perdón y intentes que'l fallu nun vuelva repetise.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario