martes, 16 de junio de 2015

Una vergoña

 Actuación emitida'l 8 de mayu pasáu, Día de les Lletres Asturianes.

El 6 de marzu de 1982 constituyóse la Xunta Xeneral provisional. L'Estatutu d'Autonomía entrara en valir el 30 de xineru y la Diputación d'Uviéu tenía qu'integrase dientro de l'alministración nueva. Foi escoyíu presidente de la mesma Agustín José Antuña Alonso, d'UCD, y vicepresidente Eugenio Carbajal Martínes, de la FSA. Nesi momentu, TVE-Asturies fixo la retresmisión en directo más llarga de tolos centros rexonales del Estáu, con cinco hores de debate nun día. 

Dende esa fecha, los asturianos pudieron ver toles sesiones de constitución del so Parllamentu, amás de los debates d'orientación política anuales, al traviés de TVE-Asturies, qu'emitía estos actos en desconexón per La 2. Dende 2005, estes retresmisiones, como ye lóxico, pasaron a emitise pela televisión pública asturiana (TPA). Mesmamente, dende hai dalgunos años, la canal segunda (A8) emite en directo tolos plenos de la Xunta Xeneral.

Güei ta constituyéndose'l Parllamentu más plural de la historia de la nuestra autonomía y col asturianu formando parte pela primer vez de la sesión gracies al diputáu de Podemos Héctor Piernavieja Cachero, miembru de la mesa d'edá -que tamien vieno con camisetes d'oficialidá-. La TPA -que cuenta con tres canales (A7, A8 y A9HD)- ta emitiendo repeticiones -repeticiones de repeticiones n'A8 y carta d'axuste n'A9-. Una vergoña pa les nuestres instituciones, pa la nuestra autonomía audiovisual, pa la nuestra democracia. 

Una vergoña y un insultu pa tolos asturianos. Ye dalgo impensable en cualquier país del mundu con instituciones y televisión propies. Espero que'l restu de partíos denuncien el fechu y que pidan responsabilidaes, lo contraría mostraría la falta d'interés pola autonomía, pol audiovisual, pola democracia y polos asturianos.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario