viernes, 27 de diciembre de 2013

L'audiencia social: #ElRostruImpenetrable

La televisión convirtióse nún de les temes preferíes polos usuarios de redes sociales. Los espectadores, que siempre comentaren los programes a la mañana siguiente colos collacios, puen facelo agora  en tiempu real al traviés de Twitter. Ye la llamada audiencia social y, ente otres coses, sirve pa midir la fidelización de los programes. Hasta existe una companía dedicada al analís de l'audiencia social n'España: Tuitele, que publicó, con motivu del primer aniversariu del empiezu de la so actividá, un repasu de la so trayectoria y de l'actividá televisiva en Twitter; un tipu d'audiencia distinta a l'audimetría.
 
Audimetría y audiencia social nun miden lo mesmo; mentes que los audímetros miden la cantidá d'espectadores que tán viendo un programa, l'audiencia social analiza qué parte d'esa audiencia interactúa col programa al traviés de les redes sociales y qué opinión y emociones xenéra'l conteníu.  La midida y l'analís de l'audiencia social ufierta a cadenes y productores de televisión, axencies y anunciantes y polo xeneral a la industria de la televisión, una forma nueva d'analizar a l'audiencia de la televisión.

Fonte: Europa Press

No hay comentarios.:

Publicar un comentario